سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
⁠⁣سری نخست کتاب‌های روشن به بازار رسید

⁠⁣انتشارات مدرسه سری نخست کتاب‌های روشن را راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری انتشارات مدرسه؛ «کتاب‌های روشن» از طرف انتشارات مدرسه وابسته به سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد. مجموعه کتاب‌های روشن دریچه‌ای است به دنیای کودکان با نیاز‌های ویژه. در این مجموعه، متن‌‌های خواندنی برای گروه‌های سنی. مختلف مناسب‌سازی شده و برای استفاده در اختیار ایشان قرار می‌گیرد. «پیشی شکمو» نوشته شکوه قاسم‌نیا و «دوست داری چی باشی؟» نوشته لاله جعفری نخستین کتاب‌هایی هستند که در انتشارات مدرسه به خط بریل منتشر شده‌اند.

با توجه به حضور حدود 700 هزار کودک نابینا و کم‌بینا در کشور که علاوه بر کتب درسی دسترسی کمتری به منابع علمی دارند انتشارات مدرسه تصمیم دارد علاوه بر موضوع داستان، شعر و رمان به موضوعات علمی و کمک درسی هم بپردازد. به همین منظور کتاب‌های علمی «چرا و چگونه؟» با عناوین «فضا»، «دایناسورها» و «اقیانوس‌ها» هر کدام در 4 جلد و در مجموع 12 مجلد  به زودی با خط بریل منتشر می‌شود.

همزمان با دو عنوان کتاب بریل، این ناشر کتاب «هفت سین غولی» نوشته مجید راستی را با قطع بزرگ و حروف درشت ویژه کودکان کم‌بینا روانه بازار کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها