مدیر نشر «مهاجر» و از موسسان فروشگاه «دوست دانا» از فقر ویترین برای نشر کودک و نوجوان انتقاد کرد.
به گفته این فعال نشر، موسسه دوست دانا یه شکل شرکت تعاونی و با حضور جمعی از ناشران کودک و نوجوان و فعالان فرهنگی این حوزه در سال 1394 تشکیل و با عنوان تجاری «دوست دانا»، با هدف ارائه خدمات اختصاصی به کودکان و نوجوانان تاسیس شد.
محمدی با انتقاد از کمبود ویترین برای کتاب کودک و نوجوان در سطح کشور و لزوم توجه به امر مطالعه از سنین کودکی ادامه داد: موسسه «دوست دانا» با ایجاد فروشگاه «ذوست دانا» اهدافی از جمله نمایش و معرفی درست محصولات فرهنگی کودک و نوجوان، فروش و عرضه درست محصولات فرهنگی کودک و نوجوان، پیشنهادات کارشناسی شده مبتنی بر اهداف، ایجاد هیجان یادگیری از راههای مختلف و متنوع و مشاوره در حوزه مطالعه انتخاب و تولید را دنبال میکند.
مدیر نشر «مهاجر» درباره دیگر اهداف موسسه «دوست دانا» افزود: شاخه فروشگاهی و نمایشگاهی، شاخه سایت و اپلیکیشن در معرفی و نقد کتاب و محصولات فرهنگی، شاخه معرفی بستههای فرهنگی برای دائمی شدن مخاطبان، شاخه رسانههای مکتوب، دیجیتالی، تصویری و تولید محتوای علمی، هنری و فرهنگی و شاخه مشاوره و ترویج روشهای صحیح کتابخوانی، پنج شاخه فعالیت این موسسه است.
محمدی از «لک لک»، «مهاجر»، «شورا»، «سرو یاسین»، «طلایی»، «ستاره شمال» «ایده پردازان» و «با فرزندان» از ناشران همکار موسس فروشگاه «دوست دانا» هستند.
نظر شما