یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
​35 داستان با 35 شخصیت سرگرم‌کننده برای کودکان

کتاب «در محل... بر روی ... برفراز...» شامل 35 داستان‌ کوتاه و خواندنی با ترجمه سارا آرین‌مهر از سوی انتشارات تیمورزاده راهی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب «در محل... بر روی ... برفراز...» شامل داستان‌های کوتاه و خواندنی با نویسندگی و تصویرگری ری بریانت است که با ترجمه سارا آرین‌مهر از سوی انتشارات تیمورزاده برای کودکان گروه سنی «ب و ج» منتشر شده است.
 
این مجموعه با داستان‌هایی بسیار جالب و مهیج کودکان را با انواع وسایل نقلیه مانند ماشین آتش‌نشانی، هلیکوپتر نجات، کامیون یدکش‌، آمبولانس، قطار باربری، واگن برقی، قایق یدک کش، کشتی دزدان دریایی، قایق بادبانی و جت بزرگ و طرز کارشان آشنا می‌کند. سی‌‌وپنج شخصیت سرگرم‌کننده و دوست داشتنی با سی و پنج داستان جالبِ بر رویِ آب، برفراز آسمان، بر روی ریل قطار، در محل مسابقه، در محل نجات در محل کار و در مزرعه همراه کودکان هستند.
 
در بخشی از این مجموعه می‌خوانیم: «فلیکس یک ماشین آتش‌نشانی است که هیچ‌گاه وقت را تلف نمی‌کند وقتی یک حادثه اضطراری اتفاق بیفتد، او سریع خودش را به آن محل می‌رساند.
رز یک هلیکوپتر نجات و همیشه در حال پرواز است. زمانی که می‌خواهد خود را به محل حادثه برساند، با سرعتِ خیلی زیاد پرواز می‌کند.
تامی یک کامیون یدکش‌ است که راننده‌ها را از نگرانی نجات می‌دهد، او ماشین‌ها را از زمین بلند کرده و آن‌ها را برای تعمیر پیشِ مکانیک می‌برد.
امی آمبولانسی به رنگ‌های قرمز، سفید و آبی، خیلی مهربان و باملاحظه است. او دوست دارد که هیمشه به شما کمک کند.
لاری یک قایق نجات است. او همیشه برای نجات جان مردم در دریا آماده است و آن‌ها را خیلی سریع به خشکی می‌رساند.»
 
انتشارات تیمورزاده کتاب «در محل... بر روی ... برفراز...» را در قالب 48 صفحه مصور رنگی با شمارگان سه هزار نسخه و قیمت 90 هزار ریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها