دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کبوتر، هفت‌جلدی «درس‌گفتار با سبکی متفاوت» را به بازار کتاب آورد

مجموعه هفت‌جلدی از «درس‌گفتار‌ با سبکی متفاوت» از انتشارات کبوتر راهی بازار نشر شد. این آثار نوشته عبد‌الناصر ناظم بکایی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجموعه درس‌گفتار با سبکی متفاوت در هفت جلد به قلم دکتر عبد‌الناصر ناظم بکایی توسط نشر کبوتر منتشر شد. این کتاب‌ها در مدت هفت ماه در زمینه‌های مختلف مدیریتی تدوین شده‌اند.
 
مدیریت رفتار سازمانی از نگاهی دیگر، اخلاق حرفه‌ای در کسب و کار از نگاهی دیگر، مدیریت ارتباط با مشتری از نگاهی دیگر، فنون مذاکره موفق از نگاهی دیگر، وظایف کاربردی مسئولان دفاتر مدیران از نگاهی دیگر، مدیریت کسب و کار و بهره‌وری از نگاهی دیگر و اصول منابع انسانی از نگاهی دیگر عنوان‌های این هفت مجلد است.
 
صفحه راست هر مجلد از این مجموعه به منظور یادداشت‌نگاری خالی گذاشته شده و قلم نگارشی این آثار 18 انتخاب شده است.
 
نمونه‌ای از صفحه‌های کتاب

نمونه‌ای از صفحات این مجلدات

 
در مقدمه مشترک این هفت عنوان کتاب آمده است: «این نوشتار حاصل چهل سال خدمت صادقانه در عرصه‌های مختلف صنعتی بازرگانی و سطوح مختلف مدیریتی در بخش‌های خصوصی و ارگان‌های مختلف و تدریس در دانشگاه و مراکز علمی و اجرا سمینارهای آموزشی در سطح کشور می‌باشد.»
 
بنا به اظهارات ناشر این کتاب، زبان ساده، اختصار، شفافیت و کاربردی بودن مفاهیم برای استفاده اقشار مختلف و فعال در سطوح گوناگون عرصه صنعت و تجارت از ویژگی‌های این آثار است.

«کبوتر» ناشر هر مجلد از مجموعه «درس‌گفتار با سبکی متفاوت» با شمارگان 700 نسخه، قطع خشتی و به بهای 12‌ تا 15هزار ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها