چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۷
كتاب مصور معماري اماكن متبركه رضوي منتشر مي‌شود

آثار معماري و خوشنويسي بارگاه ملكوتي ثامن‌الحجج(ع) با هدف آشنايي مردم و زائران با اين آثار ارزشمند رضوي در كتابي مصور منتشر مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سرپرست اداره انتشارات و تبليغات اداره‌كل روابط عمومي آستان قدس در اين باره گفت: اين اداره براي نخستين‌بار به چاپ كتابي مصور با محوريت معرفي حرم مطهر رضوي و آشنايي عموم مردم با آثار خوشنويسي، معماري، فرش، موزه‌ها و... اقدام خواهد كرد.

جواد مصطفوي افزود: با توجه به لزوم آشنايي مردم با فرهنگ وقف، اداره انتشارات آستان قدس نيز سعي بر آن دارد آثاري را به صورت كتاب، ويژه‌نامه، بروشور و كاتالوگ در اختيار زائران و مجاوران قرار دهد و با اين اقدام به معرفي فرهنگ غني وقف بپردازد. 

وي خاطرنشان كرد: ايجاد بانك جامع اطلاعات آستان قدس رضوي نيز از جمله كارهاي جديد اين اداره است تا پژوهشگران به آساني به منابع مورد نياز خود دست يابند. با تشكيل اين بانك، اطلاعات مورد نياز مخاطبان جمع‌آوري و با توجه به مناسبت و موضوع مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مصطفوي همچنين يادآور شد: از طريق اين بانك، مؤسسات آستان قدس رضوي مي‌توانند از اطلاعات روزآمد براي نيازهاي خود استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط