پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
گلمکانی: علاقه‌مندان به سینما «راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن» را بخوانند

هوشنگ گلمکانی، روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی، کتاب «راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن» نوشته ملیسا هلسترن را برای مطالعه آخر هفته پیشنهاد کرد و گفت: نویسنده این کتاب کوشیده از میان گفته‌ها و خاطرات یک ستاره سینما، زاویه جدیدی از نگاه به زندگی را ارائه دهد که مطالعه آن برای همه به ویژه برای علاقه‌مندان به سینما بسیار مفید است.

هوشنگ گلمکانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره کتاب پیشنهادی خود برای مطالعه آخر هفته مخاطبان عنوان کرد: کتاب «راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن» نوشته ملیسا هلسترن از جمله کتاب‌های جذابی است که در حوزه زندگی و خاطرات ستارگان بزرگ دنیا نوشته‌شده و با ترجمه یاسمن رضایی از سوی انتشارات میلکان منتشر شده است.

وی افزود: ملیسا هلسترن، در این کتاب مشهور و پرفروش بین‌المللی، در ده فصل کوشیده از میان گفته‌ها و خاطرات ستاره «تعطیلی رمی» و «صبحانه در تیفانی»، از سال‌های تلخ جنگ جهانی تا دوران آرامش در سوییس، راه و روش زندگی، را بیرون بکشد؛ به‌عبارت‌دیگر این کتاب نوع خاصی از زندگینامه یک بازیگر بزرگ سینما است.

این روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی درباره ویژگی‌های این کتاب گفت: خاطرات و تجربه‌های ارائه‌شده در این کتاب به‌صورت تکه‌تکه ارائه‌شده و برای خوانندگان امروز ما که به خلاصه خوانی روی آورده‌اند می‌تواند بسیار مناسب باشد. به‌ویژه به علاقه‌مندان حوزه سینما خواند این کتاب جذاب را پیشنهاد می‌کنم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب «کالبدشکافی رمان فارسی» به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها