چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
«غواص کوچولو» به دو زبان از عاشورا و دفاع مقدس می‌گوید

«غواص کوچولو» عنوان مجموعه داستانی دو زبانه با موضوع دفاع مقدس و عاشوراست که به زودی از سوی انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس منتشر می‌شود.

میثم محمدی، نویسنده حوزه دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتاب تازه‌ام با عنوان «غواص کوچولو» مراحل تصویرگری را گذرانده و به زودی منتشر می‌شود.

وی درباره این اثر توضیح داد: این کتاب را برای کودکان و نوجوانان نوشته‌ام که شامل 15 داستانک با مضمون دفاع مقدس و عاشورا است.

نویسنده شایسته‌تقدیر نخستین جشنواره ادبی شاهد ادامه داد: در این کتاب پسربچه‌ای با نقاشی‌های خود راوی ماجراهای دفاع مقدس و عاشورا به زعم خود است و پایان هر داستان شیرین است؛ چرا که قهرمان داستان می‌کوشد دشمن را از بین ببرد.
 
محمدی با بیان این که غواص‌کوچولو به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود، افزود: به این دلیل که دانش‌آموخته رشته ادبیات انگلیسی هستم، دوست داشتم اثری بنویسم که بتواند برای جامعه انگلیسی‌زبان هم جذاب باشد.

نگارنده «معراج» گفت: من برای نوشتن این داستانک‌ها بیش از یک سال زمان گذاشته‌ام و کار ترجمه آن را سپیده برازجانی انجام داده است. این اثر تا دو هفته دیگر از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها