دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کتاب «جاذبه حسینی» به سوگواران منطقه 6 شهرداری تهران عرضه می شود

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، کتاب «جاذبه حسینی» - سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی- در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای منطقه 6 توزیع و اهداء می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، توزیع بسته فرهنگی کتاب  «جاذبه حسینی»، مجموعه گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دو موضوع حضرت زینب کبری سلام اللّه علیها و اربعین حسینی است.
 
این کتاب، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب از سال 1357 تا 1390 در دو موضوع «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)» و «اربعین» است که از کتاب «آفتاب در مصاف» استخراج شده است.
 
با توجه به این که ایّام پایانی ماه صفر در لسان مقام عظمای ولایت به عنوان روزهای زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) معرفی شده و از سوی دیگر این ایّام، مزیّن به مناسبت اربعین سیّدالشّهدا (علیه‌السّلام) است که به تعبیر رهبر معظّم انقلاب، آغاز دلربایی حسینی، احیای یاد کربلا و پایه‌گذاری نهضت حسینی است، در این مجموعه سعی شده است که مطالب مرتبط با هر دو موضوع، تدوین و در آستانه این ایام به زینت طبع آراسته شود. ناگفته پیداست که بخش معظّمی از محتوای این دو موضوع ارتباط مفهومی صریح و کاملی با یکدیگر دارند، بنابراین تجمیع و ارایه آن‌ها در یک مجموعه حائز اولویت بوده است.
 
این کتاب در سه فصل «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)»، «اربعین» و «شرح فرازهایی از زیارت اربعین» و به شیوه‌ سیر تاریخی تدوین شده است.
 
فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها