چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کتاب «زندگی و شهادت شهید امرالله قربانی» در قم رونمایی شد

کتاب «زندگی و شرح مبارزات و شهادت سردار شهید امرالله قربانی» با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهید در استان قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، مراسم رونمایی از کتاب «شرح زندگی، مبارزات و سجایای اخلاقی و نحوه شهادت شهید قربانی» سه‌شنبه‌ شب (21 مهرماه) با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌ این شهید در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قم برگزار شد.

شهید امرالله قربانی، شهید نام آشنای سپاه و بسیج در استان‌های اصفهان، قم و مرکزی و لشکر 17 امام علی بن ابیطالب(ع) است. وی که مدتی افتخار همراهی با حضرت امام(ره) را داشت، در سال 1338 در روستای «قلعه آقاحمید» از توابع شهرستان آستانه استان مرکزی به دنیا آمد و در عید قربان سال 1362 در گیلان‌غرب کرمانشاه به شهادت رسید.

کتاب «زندگی و شرح مبارزات و شهادت سردار شهید امرالله قربانی» در قطع پالتویی، به همت مؤسسه معراج شهدا حوزه دو شهید قربانی و با حمایت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تدوین شده است.

موسسه معراج شهدا، شورای خود را با استفاده از جوانان و نوجوانان بسیجی تشکیل داده و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قم و به ویژه محدوده حوزه شهید قربانی کار خود را آغاز کرده است.

چاپ کتاب صد نور هدایت برگرفته از زندگی‌نامه و وصیتنامه 114 شهید محله مسجد جامع و تهیه و چاپ کتاب زندگی‌نامه شهید امرالله قربانی و شهید غلام‌پور در کتاب‌های جداگانه و با محتوای جذاب، از اقدامات فرهنگی این موسسه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها