چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
رونمایی از فصلنامه‌های «فقه و حقوق» و «میراث» در بخش علمی فرهنگی نمایشگاه

شماره‌های جدید فصلنامه‌های تخصصی خانه کتاب با موضوع «فقه و حقوق» و «میراث»در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در غرفه خانه کتاب و غرفه فصلنامه‌های نقد بخش علمی ـ فرهنگی ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، غرفه «فلصنامه‌های نقد» یکی از بخش‌های حاضر در کمیته علمی ـ فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است؛ جدیدترین شماره‌های این مجموعه از فصلنامه‌ها، یعنی شماره‌های سوم و چهارم فصلنامه نقد کتاب «میراث» و شماره اول فصلنامه نقد کتاب «فقه و حقوق» در هشتمین روز نمایشگاه در غرفه انتشارات خانه کتاب و همچنین غرفه «فصلنامه‌های نقد» ارائه شد.

شماره های سوم و چهارم نقد کتاب میراث، دربرگیرنده عناوینی چون سخن سردبیر، قرآن پژوهی در میراث مکتوب شیعه، سکه صاحب عیار ما، مختصری بر شرح مختصر و روضه تسلیم است.

شماره نخست فصلنامه نقد کتاب فقه و حقوق نیز عناوینی مانند نگاهی دوباره به قواعد فقهی، مبنایی برای مبانی قوانین مدنی، حقوق معاملات بورس در چنبره نرم افزارها و نیم نگاهی به کتاب «نگرشی جدید بر حقوق بانوان در اسلام» را شامل می‌شود.
«فصلنامه‌های نقد» از نیمه دوم سال 1393، در 13 موضوع و با هدف نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده در هر فصل منتشر می‌شود؛ هدف اساسی این فصلنامه‌ها کمک به توسعه نقد تخصصی کتاب است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها