یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
خانه فرهنگ تهرانسر میزبان بزرگداشت سعدی می‌شود

مراسم بزرگداشت سعدی با عنوان «حکیم سخن» در خانه فرهنگ تهرانسر گرامی داشته می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید احمد موسوی، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران با اعلام برنامه‌های یادروز سعدی گفت: سعدی شاعری متعلق به همه‌ زمان‌ها و همه‌ی ملت‌هاست.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه یادروز سعدی ساعت 18 روز دوشنبه 31 فروردین‌ماه در سالن اجتماعات خانه فرهنگ تهرانسر و با حضور کانون های شعر و ادب منطقه تهرانسر برگزار خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: این مراسم با حضور اساتیدی نظیر استاد علی شیرازی، دبیر کانون گلستان خوانی غرب تهران؛ استاد هاجری، استاد کاویان و نیز با حضور کانون های شعر منطقه از جمله کانون های شعر الف، گلستان خوانی، سر نی و مثنوی خوانی برگزار خواهد شد.  

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران  بخش های مختلف این برنامه را شامل شعرخوانی، دیباچه خوانی، غزل خوانی، برگزاری کارگاه تخصصی آموزش شعر برای شاعران بومی منطقه و مشاعره بر شمرد و از علاقه مندان به عرصه شعر دعوت کرد تا در این برنامه حضور یابند.

مراسم بزرگداشت سعدی روز دوشنبه 31 فروردین‌ماه از ساعت 18 در سالن اجتماعات خانه فرهنگ تهرانسر برگزار می شود. علاقه‌مندان می توانند برای حضور در این برنامه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44560837 تماس بگیرند و یا به نشانی تهرانسر، بلوار گلها، بین خیابان های 13 و 14 مراجعه کنند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها