یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
نخستین کارگاه آموزشی بازار‌یابی کتاب برگزار می‌شود

نخستین کارگاه آموزشی بازاریابی کتاب، به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، پنج‌شنبه 6 شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی بازار‌یابی کتاب با رویکرد‌های نوین مدیریتی با عنوان «تغییر نگرش و اقدام عملی» به همت کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار می‌شود. 

«آشنایی با مفاهیم و اصول اولیه بازاریابی کتاب»، «شناسایی مخاطبان و مشتریان هدف در بازار کتاب و چگونگی بخش‌بندی آن‌ها»، «بررسی روش‌های ارزیابی بازارهای هدف بالقوه در بازار نشر و انتخاب بازار هدف»، «آشنایی با روش‌های ایجاد ارزش افزوده برای یک کتاب و متمایز کردن آن از  رقبا»، «آشنایی با روش‌های تحقیقات بازاریابی در صنعت نشر با تمرکز بر شناسایی نیازهای مشتریان آن»، «آشنایی با استراتژی‌های اصلی بازاریابی کتاب با تمرکز بر استراتژی‌های افزایش فروش و سهم بازار»، «آشنایی با مفاهیم محصول، قیمت و توزیع در بازاریابی کتاب» و «آشنایی با اصول و تکنیک‌های جدید ترویج و تبلیغ یک کتاب و نگارش برنامه تبلیغاتی برای آن» سرفصل‌های این کارگاه آموزشی را شامل می‌شوند.

بخش پایانی این دوره آموزشی نیز به بررسی یک یا چند «مطالعه موردی» از ناشران موفق بین‌المللی اختصاص خواهد داشت.

این چهار کارگاه آموزشی پنج‌شنبه 6 شهریور و پنج‌شنبه 27 شهریور‌ از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 13 و همچنین دوشنبه 10 شهریور و دوشنبه 17 شهریور، از ساعت 15 تا 19 و 30 دقیقه در محل انجمن برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند از یکم تا پنجم شهریورماه با مراجعه به انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان دانشگاه و ابوریحان، شماره 1182 ، طبقه چهارم، واحد 15 مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها