دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
ماجراهای ابی هایز برای اولین به بازار کتاب آمد

مجموعه شش جلدی «ماجراهای ابی هایز» نوشته آن مازر با ترجمه شبنم سمیعیان توسط انتشارات پنجره منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نویسنده در این مجموعه سرگذشت زندگی دختری 12 ساله به نام ابی هایز را روایت می‌کند و در هر جلد سعی دارد روند تغییر مقطع کودکی به نوجوانی وی را شرح دهد. شخصیت اصلی داستان که با رویای نویسندگی بزرگ می‌شود، هر شب خاطرات خود را می‌نویسد.

«ابی فوتبالیست می شود»، «ابی آشتی می کند»، «ابی بهترین دوستش را پیدا می‌کند»، «ابی هدیه باران می شود» و «ابی پرستار بچه می‌شود» شش عنوان کتاب این مجموعه است .

درباره این مجموعه می خوانیم: ماجراهای دختری به اسم ابی‌هایز به شیوه‌ای هنرمندانه، بروز خصلت‌های منفی و حالات سرکشی دختران در دوران نوجوانی را روایت و در پس تعامل دوستانه با والدین، صفات مثبت را جایگزین صفات منفی می‌کند.

این مجموعه 6 جلدی روابط «ابی‌هایز» با جهان اطراف و انسان‌های پیرامونش مانند خانواده، دوستان و مدرسه را روایت می‌کند و با زبانی طنز به بازنگری رفتار دختران نوجوان می‌پردازد.

در بخشی از جلد پنجم این مجموعه با عنوان «ابی پرستار می شود» می‌خوانیم : پاییز می‌روم راهنمایی. خیلی هیجان زده‌ام و کمی هم می‌ترسم.امروز زنگ تفریح با دوستم هانا درباره مقطع راهنمایی صحبت می‌کردیم. هردویمان می گفتیم که خیلی خوب است که در راهنمایی برای هر درس یک مقطع جداگانه هست و خیلی جالب است که با بچه‌های منطقه‌های دیگر شهر آشنا می شویم. کمی دلهره دارم، چون مدرسه راهنمایی «سوزن بی. آنتونی» خیلی از دبستان لنکستر بزرگتر است. با بچه‌های کلاسمان هفته پیش از مدرسه راهنمایی دیدن کردیم. این مدرسه، پنج ضلع مختلف و دو طبقه دارد. فقط رستوران مدرسه به بزرگی سالن ورزشی دبستان ماست.
هانا گفت: اصلا نگران نباشم.خیلی زود با محیط آشنا می‌شویم. اما یکی از دوست هایمان به اسم میسون بهمان گفت کاتلین، خواهر‌زاده بزرگترش، دردومین روز ورود به مدرسه جدیدش، گم شده بود. بعد کاتلین از یکی از بچه های سوم راهنمایی کمک خواسته و ...

مجموعه شش جلدی ماجراهای ابی هایز با شمارگان هزار و 100 نسخه وقیمت چهار هزار و 800تومان برای هرکدام ازجلدهای اول تا سوم و چهارهزار و پانصد تومان برای هرکدام ازجلدهای چهارم تا ششم از سوی انتشارات پنجره عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها