دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
سایت جایزه «قلم زرین» 6 ماه است به روز نشده!

دوازدهمین جایزه قلم زرین در حالی پنج روز دیگر به میزبانی حوزه هنری برگزار می‌شود که غیر از فراخوان این دوره، مطلب دیگری مربوط به جشنواره دوازدهم روی وب‌سایت انجمن قلم ایران قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جشنواره قلم زرین هر سال همزمان با روز قلم (14 تیرماه) از سوی انجمن قلم ایران برگزار می‌شود و در حالی که اخبار متعددی درباره این جشنواره، مانند اعلام فهرست نامزدهای بخش نهایی در رسانه‌ها منتشر شده، سایت انجمن قلم ایران در بخش جایزه قلم زرین، غیر از فراخوان جشنواره دوازدهم، مطلب دیگری را که مربوط به جایزه امسال باشد، روی خروجی سایت خود قرار نداده است. آخرین به روز‌رسانی این سایت 22 دی ماه سال 92 یعنی حدود 6 ماه قبل بوده است.

 
این جایزه در سه بخش داستان، شعر و پژوهش و نقد ادبی برگزار می‌شود و امسال در بخش داستان رمان‌های «لحظه‌ها جا می‌مانند»‌ اثر یوسف قوجق  از نشر شهرستان ادب،‌ «چشمی که بستم،‌ چشمی که بگشودم» نوشته مریم مغانی‌ از نشر تکا،‌ «گرگ‌سالی» اثر مرحوم امیرحسین فردی و «آه با شین» به قلم محمد‌کاظم مزینانی از انتشارات سوره مهر به مرحله نهایی داوری‌ها راه یافته‌اند.

قرار است دوازدهمین دوره جایزه قلم زرین، شنبه 14 تیر همزمان با روز قلم در تالار مهر حوزه هنری برگزار شود. دبیری این دوره از جشنواره قلم زرین بر عهده علی‌اکبر والایی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها