دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
واگذاری غرفه‌های 114 ناشر الکترونیک تا پایان هفته

وهرز نوروزپور دیلمی گفت: غرفه ناشران الکترونیک حاضر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان هفته تحویل داده می‌شود.

مدیر کمیته ناشران الکترونیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از شرکت 114 ناشر الکترونیک بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبرداد و گفت: بنا بر فراخوان اعلام شده تا 21 فروردین از ناشران الکترونیکی که متقاضی شرکت در نمایشگاه بودند ثبت نام کرده‌ایم اما به دلیل محدودیت مکان و غرفه‌ها امکان حضور سایر ناشران الکترونیک فراهم نشد.

وهرز نوروزپور دیلمی تصریح کرد: بنابر شاخصه‌هایی مانند مطابقت تولیدات ناشران با معیارهای نمایشگاه کتاب، از بین متقاضیان، ناشران واجد شرایط را بر اساس نظر کارشناسان موضوعی انتخاب کردیم.

وی درباره غرفه ناشران الکترونیک گفت: سالن ناشران الکترونیک مانند سال‌های گذشته در خیابان هفتم، سالن هفتم روبه‌روی رواق شرقی مصلی قرار دارد. اکنون غرفه‌بندی‌ها انجام شده و واگذاری غرفه‌ها به ناشران تا پایان هفته جاری انجام می‌شود.

 بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام‌خمینی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها