شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
مهدویت اثبات و بهائیت ابطال می‌شود

کتاب «حق‌المبین» کتابی است در اثبات مهدویت و ابطال فرقه بهايیت که 25 آذرماه در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) رونمایی خواهد شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آيين رونمایی از این اثر که به بررسی نظریاتی در اثبات ابطال وهابیت اختصاص دارد، با حضور حجت‌الاسلام  سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مسوولان انتشارات امیرکبیر و جمعی از استادان دانشگاه برگزار می‌شود. 

اثر حاضر به قلم احمد شاهرودی، از علمای مشروطیت و با تصحیح حجت‌الاسلام محمدحسن قدردان قراملکی، عضو گروه احیای آثار پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده‌است. 

مرحوم حاج شیخ احمد شاهرودی از علمای  نام‌آور مشروطیت بود که کتاب‌های فراوانی را در دوران خود برای مبارزه با هجمه‌هایی که علیه اسلام صورت می‌گرفتند، نوشت. 

حق‌المبین نیز کتابی جامع و استدلالی در رد بهايیت است که سال 1334 قمری توسط مرحوم شاهرودی نوشته شد. همچنین از این مولف بزرگ کتاب دیگری به نام«راهنمای دین» به یادگار مانده‌است که کتابی در رد فرق ضاله وهابیت محسوب می‌شود. 

آيين رونمایی از کتاب«حق المبین» ساعت 14 و سي دقیقه دوشنبه(25 آذرماه) در سالن اجتماعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) واقع در قم، میدان آستانه پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط