شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
«این‌گونه مدیریت کنید» به روایت کتاب

کتاب «این‌گونه مدیریت کنید» در هفت فصل به بررسی راه‌های آسان و موثر برای استفاده بهتر از نیروی کارکنان، اشاره دارد. این اثر به همت انشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «این‌گونه مدیریت کنید» عنوان اثر مشترکی از برایان امرسون و آن لوهر است که به قلم زینب‌‌السادات خارقانی به فارسی برگردانده شده است. 

سه فصل نخست کتاب با عنوان‌های «بهترین بهره‌وری را از کارمندان دریافت کنیم»، «چرا، چگونه و چه زمانی هدایت کنیم» و «چگونه هدایت کنیم و به مزایای بزرگ دست یابیم» به بررسی مباحثی همچون در اندیشه‌ علل ریشه‌‌ای باشید و پاسخگویی و روش هدایت‌گیری چیست؟، پرداخته است.

نویسندگان در بخشی از نخستین فصل کتاب، با محوریت این جمله که «اگر در حال رشد نباشید،‌ در واقع در حال جان دادن هستید» آن‌را قانون بنیادین زندگی و دنیای تجارت امروز دانسته‌ و نوشته‌اند: «واژه هدایت‌گری، توجه دنیای رشد فردی و نیز دنیای تجارت را به خود جلب کرده و به دنبال آن یک صنعت چند میلیارد دلاری سالانه و وضعی که همه در جست‌وجوی هدایت‌گر باشند، را ایجاد کرده است.»

چهار فصل دیگر کتاب، با طرح مباحثی در زمینه «اصول هدایت‌گری»، «چگونه می‌توانم از این کتاب استفاده کنم؟»،‌ «سوالات مدل پیروزی باشکوه برای موفقیت‌های خاص» و «سوالات پیروزی باشکوه برای هر نوع موقعیت هدایت‌گری» به تشریح موضوعاتی مانند هفت اصل هدایت‌گری، فوت‌ و فن‌های کار و روشن‌ کردن هدف‌ها پرداخته است. 

مولفان در بخشی از کتاب در توضیح مقوله‌ هدایت‌گری موفق آورده‌اند: «در هر دو نوع زندگی تجاری و حقیقی، قدرت بسزایی در کار با هدا‌یت‌گر نهفته است. تغییراتی که در آن زندگی مردم در نتیجه کار با هدایت‌گر رخ می‌دهد را دیده‌ایم. دیده‌ایم که مردم چیز‌های فوق‌العاده‌ای به‌دست آورده و به آنچه که می‌خواستند رسیده‌اند.»

کتاب «این‌گونه مدیریت کنید» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 232 صفحه، به بهای 14 هزار تومان به همت انتشارات دنیای اقتصاد به بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها