شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
شاهنامه‌خوانی با سفال در کتابخانه قلقلکی

کارگاه شاهنامه‌خوانی با سفال در خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌شود. آشنایی مخاطبان و به ویژه کودکان و نوجوانان با شاهنامه از انگیزه‌های برپایی این دوره است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، کارگاه شاهنامه خوانی با سفال در برنامه کتابخانه قلقلکی با حضور مهری نودلقی به عنوان کارشناس برگزار می‌شود.
 
این کارشناس روانشناسی مربی پرورش خلاقیت به مدت  هشت سال در موسسه سرو یاسین، مربی کلاس‌های خلاقیت در آموزشگاه‌های منطقه 5 و 18، شاهنامه‌خوانی از سال 1391 در کتابخانه‌های منطقه و مربی پیش دبستانی به مدت سه سال در مهدکودک عسل را در کارنامه خود دارد.
 
در بخش اول این کارگاه، آموزش اجزای یک کتاب توسط مسوول کتابخانه صورت گرفته و در بخش دوم، یکی از داستان‌های شاهنامه توسط کارشناس اجرا می‌شود و بچه‌ها به کمک خلاقیت خود و مربی، شخصیت‌هایی از داستان را که برای آن‌ها جذاب‌تر است با گل سفال درست می‌کنند.
 
برنامه‌های کتابخانه قلقلکی خانه فرهنگ میثاق در چهار هفته متوالی روزهای شنبه 26 مرداد و دوم، ششم و شانزدهم شهریور با موضوعات متفاوت و با حضور کارشناسان میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان خواهد بود.
 
خانه فرهنگ میثاق در بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها