یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
نشست تخصصی برای شاعران خارجی برگزار می‌شود

مسولان برپایی چهارمین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی جلسه‌های تخصصی ویژه‌ای را برای تبادل آرا میان شاعران خارجی میهمان شرکت کننده در این مراسم برپا می‌کنند. این نشست‌ها از 11 تا 13 آبان‌ماه در سه نقطه از شهر تهران برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نصرت‌الله صالح‌نژاد، دبیر اجرایی چهارمین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، در گفت و گو با ستاد خبری این کنگره از برنامه‌های جدید این گردهمایی ادبی برای شاعران بین‌الملل اسلامی خبر داد و گفت: در نتیجه نشست‌های برگزار شده در سه دوره گذشته این کنگره ادبی، با هدف تبادل آرا میان شاعران خارجی، به تعداد جلسه‌ها، نشست‌های تخصصی، میزگردها و شب‌های شعر افزوده می‌شود.

وی همچنین از برپایی جلسه‌هایی مانند شعر خوانی، سخنرانی و ارایه مقالات در چهارمین دوره برگزاری کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی خبر داد و افزود: هدف از برپایی برنامه‌های تخصصی، ارتقای سطح علمی کنگره است. در این راستا، سه نشست تخصصی ویژه شاعران عرب با سه موضوع مختلف در سه نقطه از شهر تهران برگزار خواهد شد.

صالح‌نژاد با بیان این‌که در جلسه‌های پیش‌بینی شده، علاوه بر شاعران نقادان و پژوهشگران هم حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مقالات ارایه شده در این جلسه‌ها نقد و در پایان مراسم از شاعران درباره کیفیت برگزاری کنگره نظرخواهی خواهد شد تا پیشنهادها و انتقادهای آن‌ها در پنجمین دوره برگزاری کنگره استفاده شود.

چهارمین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی از 11 تا 13 آبان‌ماه جاری(1392) در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها