دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
بررسی روش‌های علمی متقاعد کردن دیگران در یک کتاب

انتشارات ارجمند با چاپ کتاب «بله! گرفتن، 50 روش متقاعد کردن دیگران»به خوانندگان خود 50 روش علمی متقاعد کردن دیگران را می‌آموزد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نویسنده در هر یک از 50 فصل کتاب حاضر به آموزش یک نکته پرداخته است. خوانندگان در این کتاب می‌آموزند که اقناع و متقاعد کردن یک دانش است و هنر تلقی نمی‌شود.

در این کتاب که به قلم «نوآ گلدستاین» و همکارن وی تالیف شده است همرنگ شدن با افراد جامعه به‌صورت علمی به خوانندگان آموزش داده می‌شود.

فاطمه باقریان و مریم تاج میر‌‌ریاحی با برگردان این اثر علمی به فارسی، سعی در آموزش این نکته به مخاطبان دارند که چگونه و کدام اشتباهات رایج باعث می‌شود تا پیام ما نتیجه معکوس بدهد. 

مولفان کتاب حاضر در ادامه به مخاطبان خود می‌آموزند که چگونه با اصلاح برخی رفتارهای خود تاثیر به‌سزایی در دیگران بگذارند.

تاثیر تکنولوژی بر روابط در فصلی با عنوان «چگونه ممکن است تکنولوژی مانع متقاعد سازی شود» دیگر عنوان فصل کتاب «بله! گرفتن، 50 روش متقاعد کردن دیگران» است. 

نویسندگان در پایان این کتاب خلاصه هر فصل را که در بردارنده اصول متقاعدسازی دیگران به روش علمی است در اختیار مخاطب قرار داده‌اند.

انتشارات ارجمند کتاب «بله! گرفتن، 50 روش متقاعد کردن دیگران» را با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 200 صفحه و با قیمت 9‌ هزار تومان چاپ و روانه بازار نشر کرد.

خبرنگار: مریم مرادخانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها