چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
اصول و مفاهیم ارتباط با مشتریان (ارباب رجوع)

ايبنا - خواندن يك صفحه از‌‌ يك كتاب را مي‌توان چند گونه تعبيركرد؛ چيدن شاخه گلي از يك باغ، چشيدن جرعه‌اي از اكسير دانايي، لحظه‌اي همدلي با اهل دل، استشمام رايحه‌اي ناب، توصيه يك دوست براي دوستي با دوستي مهربان و...

ارزش‌ آفرینی برای محصولات و خدمات در بالاترین سطح 

مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش‌آفرینی برای محصولات را به عنوان یکی از مزایای خود به دنبال خواهد داشت. ایجاد و افزایش ارزش برای محصولات و خدمات شرکت یا سازمان به بالاترین میزان خود که افزایش بازگشت سرمایه و اجرای مناسب و بهتر برنامه‌های بازاریابی سازمانی و افزایش مهارت‌های پرسنل در عرصه بازاریابی و بهبود وضعیت بازاریابی سازمان به بهترین وضعیت خود را بدنبال خواهد داشت، به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای پیاده‌سازی پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان معرفی می‌شود که در سایه ارزش آفرینی برای محصولات و خدمات سازمانی میسر می‌گردد.
ارزش آفرینی برای محصولات و خدمات در سازمان موضوع مهم و پیچیده‌ای است که به سادگی و آسانی قابل دستیابی نیست. در عصر حاضر سازمان‌های پیشرو تلاشی جدی را جهت دستیابی به این مقوله، یعنی ارزش آفرینی برای محصولات و خدمات خود آن‌هم در بالاترین سطح آغاز نموده‌اند. مدیریت ارتباط با مشتری از جمله مهم‌ترین راهکارهایی است که ارزش آفرینی برای محصولات و خدمات را تسهیل نموده و از مزایای آن به شمار می‌آید.

صفحه 36/ اصول و مفاهیم ارتباط با مشتریان (ارباب رجوع)/ احد بنار/ انتشارات ناقوس/ چاپ اول/ سال 1392/ 96 صفحه/ 6000 تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها