شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
«اصول بازاریابی دربخش سلامت» منتشر شد

کتاب «اصول بازاریابی در بخش سلامت» نوشته پروفسور اریک برکویتز از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، ترجمه این کتاب کار مشترکی است از دکتر محمد عرب استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احسان زارعی عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رقیه خبیری عضو هیات علمی موسسه ملی تحقیقات سلامت و دکتر بهروز پورآقا، عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز که توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران منتشر شده است.

این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است؛ بخش اول «فرایند بازاریابی» درباره ماهیت بازاریابی، ماهیت استراتژی بازاریابی و محیطی است که فعالیت‌های بازاریابی در آن انجام می‌شود. بخش دوم کتاب بر «شناخت مشتری» متمرکز است. این فصل با این نگاه که در دنیای کنونی مراقبت‌های بهداشتی درمانی، مشتری ممکن است یک بیمار باشد یا یک سازمان مثل یک شرکت که برای کارکنانش مراقبت‌های بهداشتی درمانی را خریداری می‌کند یا یک شرکت بیمه که در حال تصمیم‌گیری برای عقد قرارداد برای خرید مراقبت‌هاست، نگاشته شده است. بخش سوم و پایانی کتاب درباره «آمیزه بازاریابی» است. چهار محصول، قیمت، مکان و ترویج، اساس استراتژی و برنامه‌های بازاریابی برای همه سازمان‌هاست.

این کتاب در 540 صفحه و شمارگان هزار نسخه، با قیمت 19هزار تومان، از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها