به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، محمدتقی سهرابی، امروز، سهشنبه 26 تیر، در نشست مشترک شورای عالی روابط عمومی صدا و سیما با مدیران انتشارات سروش، گفت: انتشارات سروش با سابقه درخشان، وجود چهرهها، افراد صاحب اندیشه و انسانهای فرهیخته و رفت و آمد فرزانگان و نخبگان عرصههای مختلف به این مجموعه ارزشمند، پشتوانهای مکتوب برای همکاران در بخشهای مختلف تولیدی صدا و سیماست که علاوه بر مدیران و کارکنان سازمان، جامعه و نخبگان نیز از تلاشهای این مجموعه بهره میبرند.
وی افزود: باید با برنامهریزی، پیگیری بیشتر و شناخت ظرفیتها و بسترهای نوین فعالیت، زمینه همافزایی هرچه بیشتر در سازمان را فراهم کرد که روابط عمومی بخشهای مختلف سازمان در این بین نقش اساسی و مهم را ایفا میکنند.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر لزوم بهره گرفتن از توان، تجربه و امکانات انتشارات سروش برای تعالی هر چه بیشتر سازمان به عنوان یک فرصت شایسته یاد کرد و گفت: برنامههای تولیدی و ماندگار رسانه ملی میتواند علاوه بر انتشار به صورت لوح فشرده در قالب کتاب یا نرمافزارهای نشر الکترونیک منتشر و در اختیار علاقهمندان، دانشجویان و مخاطبان قرار گیرد؛ ضمن اینکه سروش که از بدنه سازمان است و بایستی اخبار و گزارشهای دسته اول از برنامهها، پشت صحنهها، تولیدات و حاشیههای جذابتر از متن را قبل از دیگران در اختیار داشته باشد.
محمد تقی سهرابی در ادامه با اشاره به لزوم انتشار فیلمنامههای تولیدی در سازمان صدا و سیما گفت: فیلمنامهها و متون مختلف، سرمایه فکری سازمان هستند و سروش میتواند با اولویتبندی خاص خود، آنها را به صورتهای مختلف منتشر و در خدمت جامعه قرار دهد.
وی در پایان موفقیتهای سروش را موفقیت سازمان صدا و سیما عنوان کرد و گفت: هفتهنامه سروش نیز بستر مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر برنامههای بخشهای مختلف سازمان است و برای تقویت هرچه بیشتر این هفتهنامه با سابقه و پرمخاطب باید تلاش کرد.
مدیرعامل انتشارات سروش نیز در این دیدار ضمن ارایه توضیحاتی درباره سابقه، جایگاه، فعالیتها و ظرفیتهای انتشارات سروش بر ضرورت هم افزایی بین بخشهای مختلف رسانه ملی تاکید کرد و شناخت و بهرهبرداری دقیقتر از ظرفیتهای سازمان صدا و سیما و جایگزین شدن همیت سازمانی به جای همیت بخشی را از لوازم آن دانست.
چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
نظر شما