شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
پدیدآورندگان هفت کتاب برگزیده لاک‌پشت پرنده با مخاطبان دیدار می‌کنند

پدیدآورندگان شش کتاب برگزیده فهرست لاک‌پشت پرنده در یکی دیگر از جشن‌هایی که به معرفی کتاب‌های برگزیده برای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، دوشنبه با مخاطبان دیدار و کتاب‌های خود را امضا خواهند کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، فهرست ششم لاک‌پشت پرنده متشکل از کتاب‌های منتخب فصل تابستان 1391 است که شش تا سه لاک‌پشت کسب کرده و عنوان برترین‌های آن فصل را به خود اختصاص داده‌اند.
 
در مراسمی که دوشنبه، 24 تیر، ساعت 18 در فروشگاه مرکزی شهرکتاب برگزار می‌شود، پدیدآورندگان هفت کتاب نوجوان که موفق به دریافت شش تا چهار لاک‌پشت شده‌اند، با مخاطبان خود دیدار می‌کنند. 

مصطفی رحماندوست و محمدعلی بنی‌اسدی برای کتاب «قصه‌های موش و گربه»، شراره صدیق با کتاب «سرزمین دهم» نوشته «کاترین وسلی»، گیتا حجتی با کتاب «خوشبختی کتی» نوشته «جین وجاجیوا»، لیلا قنادپور با کتاب «رویای پروانه‌ای نوشته «گرگوری هولچ»، فرزاد فربد با کتاب‌های «ج مثل جادو» نوشته «نیل گیمن» و «مترسک و خدمتکارش» نوشته «فیلیپ پولمن» و ویدا اسلامیه و پروین جلوه‌نژاد به دلیل ترجمه «مجموعه پندراگن» اثر «دی. جی. مک هیل» از نویسندگان، مترجمان و تصویرگران دعوت شده به این مراسم هستند.
 
این نشست‌ها قرار است به صورت ماهانه و هر بار با حضور تعدادی از برگزیدگان فهرست لاک‌پشت پرنده برگزار خواهد شد. 

«لاک‌پشت پرنده» فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری فصلنامه پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و مؤسسه شهرکتاب تهیه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها