شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
موش عروسكي می‌خواهد با موش واقعي دوست‌ شود

شهربانو بهجت، نويسنده كودك و نوجوان، كتابي با نام «موش طبل‌زن» را آماده انتشار كرده است. وي گفت كه اين داستان درباره موشي عروسكي است كه دوست دارد با یک موش واقعي دوست شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، بهجت درباره كتاب تازه‌اش كه به ‌زودي از سوي انتشارات منادي تربيت منتشر مي‌شود، گفت: «موش طبل‌زن» داستان يك موش عروسکی است كه در جشن تولد یک كودك به او هديه داده مي‌شود.

وي ادامه داد: موش طبل‌زن داستان به دست كودك بازيگوشي می‌افتد و مورد آزار و بدرفتاري قرار مي‌گيرد تا جايي كه روزي خراب مي‌شود و در سطل آشغال مي‌افتد و با زباله‌ها به بياباني مي‌رود كه در آن‌جا موشي صحرايي زندگي‌ مي‌كند.

بهجت افزود: موش طبل‌زن كه موش صحرايي را شبيه به خود مي‌داند، درصدد دوستي با او بر‌مي‌آيد، اما موش صحرايي كه او را بي‌جان مي‌پندارد، علاقه‌اي به دوستي با او نشان نمي‌دهد. در نهایت روزي گربه‌اي به موش صحرايي حمله مي‌كند و موش طبل‌زن او را نجات مي‌دهد و همين موضوع موجب دوستي‌ ميان آن‌ها مي‌شود.

بهجت متولد سال 1342 در آباده است. او ضمن ويراستاري كتاب‌ «كليله و دمنه» و ترجمه «زندگي بدون استرس» كتابي با نام «شيوه‌هاي كاربردي در آموزش نستعليق تحريري» را نیز نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط