دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
«داماد اروند» با «خنده‌‌های جنگ» به بازار کتاب می‌رسد

کتاب‌های «داماد اروند»، «خنده‌های جنگ» و «لاله‌های سربلند» از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در نوبت انتشار قرار گرفته‌ است.-

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از در دست انتشار بودن دو کتاب در حوزه کودک خبر داد و در این باره اظهار کرد: طی قرار‌دادی که با 10 شاعر حوزه کودک منعقد شد، آثاری از سوی شاعران جوان به این اداره ارایه شد و این آثار پس از گزینش در قالب کتاب‌هایی منتشر می‌شود.

بهروز رحیمی در این راستا از کتاب‌های «مثل تفنگ» و «پوتین» به عنوان دو کتاب در آستانه انتشار حوزه کودک نام برد و ادامه داد: این آثار برای گروه سنی ب و ج تالیف شده‌ است. همچنین احتمال دارد برخی اشعار شاعران جوان به صورت مجموعه‌ای در قالب یک کتاب منتشر شود.

وی در ادامه کتاب «لاله‌های سربلند» را مجموعه شعری از آثار برگزیده پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان خراسان رضوی معرفی کرد و گفت: این کتاب حدود 70 قطعه شعر دفاع مقدس را در بر دارد و به زودی منتشر می‌شود.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان این‌ که کتابی با عنوان «داماد اروند» که به خاطرات اصغر حاجی‌غلام‌زاده می‌پردازد از سوی ابوالقاسم علی‌زادی تالیف شده و در نوبت انتشار قرار گرفته است، اظهار کرد: کتاب‌های «خنده‌های جنگ» در زمینه طنز جنگ و «رد‌ پای ستاره» هم برای تایید به بنیاد حفظ آثار مرکز ارسال شده‌ و در صورت تامین بودجه به زودی منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها