دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
ناشران دانشگاهی نیازمند تبلیغات رایگان هستند

مدیرمسوول نشر دیباگران تهران درباره ضرورت ایجاد تبلیغات رایگان برای برخی ناشران، گفت: مسوولان باید طرحی اجرا کنند که بر اساس آن تبلیغات ناشران دانشگاهی به صورت رایگان انجام شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین نوابخش گفت: نمایشگاه کتاب تهران ویترین یک ساله تلاش ناشران و فرصتی مغتنم برای دانشجویان و اهالی علم است تا بتوانند ثمره فعالیت ناشران را در طول یک سال ارزیابی کنند.

وی ادامه داد: ناشران بیش از هر چیزی، نیازمند حمایت‌های رسانه‌ای و تبلیغ هستند و ضروری است این مساله به صورت بنیادی حل شده و امکانات فرهنگی بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

نوابخش با بیان این‌که باید در حوزه نشر دانشگاهی نیازسنجی انجام شود، گفت: هر صفحه از کتاب‌های ناشران دانشگاهی، تولیدی و علمی است و ناشران دانشگاهی انتظار دارند این آثار به نحو شایسته تبلیغ و عرضه شود.

وی افزود: ما یک واحد نیازسنجی تشکیل داده‌ایم که برنامه دانشگاه‌ها را مطالعه و براساس آن منابع علمی را تشخیص و مولف را تشویق به نوشتن کتاب می‌کند.

مدیر نشر دیباگران تهران گفت: باید حمایت‌هایی که از حوزه ناشران دانشگاهی می‌شود، افزایش یابد تا بتوانیم مسایل و مشکلات نشر دانشگاهی را آسیب‌شناسی کنیم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها