یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
«تکا» با 250 عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران آمده است

انتشارات «تکا»(توسعه کتاب ایران) از جمله انتشارات وابسته به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران محسوب می شود که امسال با 250 عنوان کتاب به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است.-

محمود ساعی، متصدی فروش انتشارات «تکا»(توسعه کتاب ایران) با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: اغلب کتاب های این انتشارات به حوزه اجتماعی مربوط می شوند.

وی افزود: «جسمم غزل است اما روحم هه نیمایی است»، «باغ دور دست» و «باران، دیشب کسی مزاحم خواب شما نبود» عناوین کتاب های پرفروش انتشارات «تکا(توسعه کتاب ایران)» در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شمار می آیند.

ساعی از چاپ کتاب های چاپ نخست این انتشارات در بخش صنعت چاپ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این کتاب ها با هدف آشنایی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به حوزه صنعت چاپ و نشر با مراحل تولید کتاب، در سالن خدمات نشر نمایشگاه کتاب تهران در حال چاپ و نشر هستند.

سالن خدمات نشر با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با فرآیند پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران راه اندازی شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «کتاب؛ چشمه جوشان دانایی» تا شنبه (21 اردیبهشت) در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط