یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
حرف‌های تازه سادات‌اشکوری با «آقای صداقت!...»

«آقای صداقت! اگر جای شما بودم...» عنوان تازه‌ترین کتاب کاظم سادات‌اشکوری، شاعر نویسنده و مترجم گیلانی است که به تازگی وارد بازار شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب، 12 نوشته طنزآمیز را در‌برمی‌گیرد که همه آن‌ها خطاب به شخصیتی خیالی به نام «آقای صداقت» نوشته شده‌اند.

در بخشی از مقدمه کوتاه این کتاب آمده است: «آنچه در این دفتر می‌خوانید، به گمان من آمیزه‌ای است از جد و هزل. البته شما مختارید که آن را طنز هم بنامید یا حرف‌های صدتا یک غاز. بله، این غاز را هم باید با «غین» نوشت!

حالا که صحبت از نوشتن شد، نمی‌خواهم بگویم «طنز» را چگونه باید نوشت و «هزل» را چگونه. شاید در این دفتر، در مواردی به طنز نزدیک شده‌ام و در مواردی از آن فاصله گرفته‌ام. و همین‌طور اگر می‌نویسم آنچه را می‌خوانید آمیزه‌ای از جد و هزل، معنایش این نیست که کسی حق ندارد آن را چیز دیگری بنامد. آن کس که با دقت می‌خواند و تامل، حق دارد اظهار نظر کند و هر نامی را که مناسب می‌داند و تشخیص می‌دهد بر آن بگذارد.»

کتاب «آقای صداقت! اگر جای شما بودم...» با شمارگان یک‌هزار نسخه، در 102 صفحه و بهای 6 هزار و 200 تومان از سوی انتشارات «به‌نگار»‌ منتشر شده است.

کاظم سادات‌اشکوری زاده اشکور از گیلان است. تا کنون بیش از 20 اثر از این نویسنده و شاعر به چاپ رسیده است که «آن سوی چشم‌انداز»، «یک ساعت از 24 ساعت»، «از دم صبح»، «تولیپ» و «برگ کاهی در تندباد» از آن جمله‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها