شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
نشر هدی 20 عنوان اثر دفاع مقدس به نمایشگاه کتاب می‌آورد

انتشارات هدی 20 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌کند که 6 جلد از این آثار در سال 92 منتشر شده‌ است.-

مدیر انتشارات هدی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 800 عنوان کتاب از سوی این انتشارات عرضه می‌شود که 20 عنوان از این آثار در حوزه دفاع مقدس خواهد بود.

علی فلاح‌زاده مجموعه چهار جلدی «برای همکلاسی‌ام» نوشته علیرضا صداقت و کتاب‌های «گلزار غریب» و «باغی برای شکفتن» (مجموعه شعر) را 6 اثر حوزه دفاع مقدس معرفی کرد که در سال 1392 از سوی انتشارات هدی منتشر شده‌ و گفت: کتابی با عنوان «ماجرای هشت سال دفاع مقدس» هم برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

وی افزود: «ماجرای هشت سال دفاع مقدس» را محمد‌رضا بابایی با عنوان «پژوهشی در دفاع مقدس» نوشته بود که 16 بار به چاپ رسید. این کتاب سپس مورد بازنویسی نگارنده قرار گرفت و مطلبی به آن افزوده شد. سپس در سال 1391 با عنوان «ماجرای هشت سال دفاع مقدس» منتشر شد.

به باور فلاح‌زاده کتاب «ماجرای هشت سال دفاع مقدس» از آثار پرفروش این انتشارات در نمایشگاه کتاب سال 1392 خواهد بود.

به گفته وی کتاب‌های انتشارات هدی با 20‌درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یازدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال جاری (1392) در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها