سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
ثبت‌نام 30 ناشر در یازدهمین بازار جهانی کتاب

بیش از 30 ناشر، انجمن و تشکل صنفی برای حضور در یازدهمین دوره بازار جهانی کتاب بیست و ششمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند.-

مسوول بازار جهانی کتاب بیست و ششمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در این بخش کتاب‌هایی که با موضوع هنر به زبان‌ خارجی منتشر شده‌اند از سوی ناشران و افراد علاقه‌مند به نمایش گذاشته می‌شوند.

مینا فرشچیان افزود: بازار جهانی کتاب با هدف فراهم کردن فضای ارتباط و گفت‌وگو در میان ناشران ایرانی و خارجی و امکان فروش حقوق نشر و عقد قراردادهای همکاری فعالیت می‌کند.

وی با بیان این‌که در این بخش غرفه‌ها متری 300 هزار ریال واگذار می‌شوند، گفت: جمعی از ناشران و فعالان حوزه نشر الکترونیک نیز برای حضور در این بخش ابراز تمایل کرده بودند که به دلیل اختصاص بخشی مجزا به این گروه، امکان حضور آنان وجود ندارد.

فرشچیان اظهار کرد: جمعی از انجمن‌های دوستی و فرهنگی کشورهای مختلف، همچنین انجمن‌های نشر اقلیت‌های مذهبی نیز در بازار جهانی کتاب حضور  می‌یابند. 

وی همچنین درباره مکان بازار جهانی نیز توضیح داد: این بخش امسال در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) (پادگان قدیمی) برپا خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط