دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
سمنان میزبان 2 ایستگاه «مهر کتاب» شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان از راه‌اندازی دو ایستگاه «مهر کتاب» در شهرستان سمنان با مشارکت سازمان اتوبوسرانی خبر داد.-

امیرعلی عموزاده با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: برای اجرای این طرح، فضا‌هایی به مساحت مساحت 25 مترمربع در مکان‌های پرتردد شهر تعبیه شده‌اند. در این ایستگاه‌ها کتاب‌ها با موضوعات مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده می‌شوند.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند در زمان انتظار خود در سطح شهر از خدمات این ایستگاه‌ها استفاده کنند. این ایستگاه‌ها مانند یک کتابخانه کوچک است که در آن خدمات کتابخانه‌ای ارایه می‌شود. اینترنت نیز در ایستگاه‌ها وجود دارد.

وی افزود: همچنین سعی شده است تا علاوه بر امانت کتاب در این ایستگاه‌ها، نشریات و مجلات روز نیز به مخاطبان ارایه شوند. مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب نیز که هر ماه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود، در این ایستگاه‌ها اطلاع‌رسانی و برگزار خواهند شد.

به گفته عموزاده، تاکنون در میدان امام علی(ع) و بلوار قدس شهرستان سمنان دو ایستگاه مهر کتاب راه‌اندازی شده‌اند و به زودی تعداد این ایستگاه‌ها افزایش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط