پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
دو اتوبوس کتابخانه‌ای سیار در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شوند

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان بوشهر از راه‌اندازی دو اتوبوس کتابخانه‌ای سیار در صورت تامین بودجه مالی از سوی شهرداری‌های برازجان و کنگان خبر داد.-

احسان مفتاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: به‌زودی دو اتوبوس کتابخانه‌ای سیار به جمع کتابخانه‌های استان بوشهر اضافه می‌شوند.
 
وی گفت: طرح راه‌اندازی اتوبوس کتابخانه‌ای سیار در شورای فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان بوشهر تصویب شده که در صورت تامین بودجه مالی از سوی شهرداری‌های برازجان و کنگان، تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
 
 این فعال فرهنگی تاکید کرد: قرار است که این دو اتوبوس کتابخانه‌ای در شهرستان‌های برازجان و کنگان فعالیت کنند و به ‌دلیل وجود روستاهای پراکنده در این شهرستان‌ها، مطمئنا کارآیی زیادی خواهند داشت.
 
به گفته مفتاحی، طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسوولان فرهنگی استان بوشهر عزم خود را جزم کرده‌اند تا کتاب را در همه نقاط استان در دسترس و معرض دید مردم قرار دهند.
 
مفتاحی اظهار کرد: آذین‌بندی اتوبوس توسط کارشناس ویژه کتابخانه‌ها انجام می‌شود و به‌ لحاظ اهمیت اهداف این کتابخانه‌ها سعی می‌شود تا طراحی دکوراسیون اتوبوس‌ها جذاب، مدرن و مطابق فرهنگ بومی استان بوشهر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط