دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
راه‌اندازی مرکز مبادله کتاب در کتابخانه مرکزی شاهین‌شهر

مرکز مبادله کتاب در کتابخانه مرکزی شهرستان شاهین‌شهر استان اصفهان راه‌اندازی شد.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهین‌شهر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: علاقه‌مندان به اهدای کتاب‌های کتابخانه شخصی خود می‌توانند به این کتابخانه مراجعه کنند.

محمدرضا پرورش افزود: مسوولان کتابخانه‌های روستایی و مشارکتی شهرستان نیز می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه، کتاب‌های مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی با بیان این‌که حدود یک هزار و 500 جلد کتاب در این بخش قرار دارد، عنوان کرد: اغلب کتابخانه‌های روستایی که مشکل کمبود منابع دارند، با راه‌اندازی این مرکز می‌توانند مشکلات منابع خود را برطرف کنند.

پرورش اظهار کرد: کتابخانه شهید دستغیب یکی از کتابخانه‌های قدیمی شاهین‌شهر است که به عنوان کتابخانه‌ای استاندارد در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کند و 18 هزار جلد کتاب دارد.

به گفته وی، بیش از چهار هزار نفر در این کتابخانه عضویت دارند و روزانه 250 نفر به این کتابخانه مراجعه‌ می‌کنند.

پرورش در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت سه سال اخیر اداره کتابخانه‌های این شهرستان گفت: در سه سال گذشته 25 هزار جلد به مجموعه کتابخانه‌ها افزوده شد و اکنون 100 هزار جلد در کتابخانه‌های شهرستان موجود است.

وی یادآور شد: سال 88 نیز چهار هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت داشتند که این تعداد اکنون به 14 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

اکنون در شهرستان شاهین‌شهر 14 باب کتابخانه فعالند که هشت باب نهادی و شش باب مشارکتی‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط