دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵
کتابخانه‌های کلیبر میزبان ویژه‌برنامه‌های دهه فجر می‌شوند

کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی میزبان ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خواهند بود. اجرای مسابقات فرهنگی گوناگون و برپایی نمایشگاه‌ کتاب، از برنامه‌های کتابخانه‌های این منطقه به شمار می‌آیند.-

فرامرز یعقوبی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلبیر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نظر داریم در دهه فجر امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی خواهران برگزار کنیم. منابع این نمایشگاه با همکاری ناشران استانی با تخفیف 10 تا 20 درصد عرضه خواهند شد.

وی با بیان این‌که تاکنون سه ناشر برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود استقبال از نمایشگاه کتاب کلیبر مانند سال‌های گذشته مطلوب باشد، ادامه داد: می‌کوشیم با همکاری اداره آموزش و پرورش و مسوولان دانشگاه‌ها، تعداد بازدید‌ها از این کتابخانه را افزایش دهیم تا فروش منابع مکتوب این نمایشگاه را به فروش برسانیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلیبر عنوان کرد: اجرای مسابقات قصه‌گویی، سرودخوانی و تئاتر، از دیگر برنامه‌های این اداره در کتابخانه‌های کلیبر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آیند.

دهه فجر انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط