ايبنا - خواندن يك صفحه از يك كتاب را ميتوان چند گونه تعبيركرد؛ چيدن شاخه گلي از يك باغ، چشيدن جرعهاي از اكسير دانايي، لحظهاي همدلي با اهل دل، استشمام رايحهاي ناب، توصيه يك دوست براي دوستي با دوستي مهربان و...
اضافه کردن اطلاعات گرفته شده مشتری به سمپلینگ
عرضه اولین نمونه تبلیغاتی محصول باید اولین ارتباط شما به صورت طولانی مدت با مشتری جدید باشد. طیف گستردهای از مکانیسمها برای گرفتن اطلاعات مشتری در محل فعالیت سمپلینگ تجربی محصول و یا از طریق مسابقات آنلاین وجود دارد که اجازه میدهد شما با دریافتکنندگان نمونه جدید پس از چشیدن اولیه محصول ارائه شده، ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید که از گیرندههای نمونه بخواهید خرید کنند. اگر از دریافتکنندگان نمونه درخواست نکنید، خرید نخواهند کرد. فعالیت سمپلینگ محصول شما باید براساس فروش و نمایش باشد، ن فقط نشان دادن و گفتن برنامهریزی سمپلینگ هوشمند مأموران برند شما را با یک متن از پیش تعیین شده تجهیز خواهد کرد که مشتریان را برای خرید آماده میکند. به سادگی و با یادآوری درخواست یک بار خرید، آنها از نمونه محصول شما لذت میبرند.
صفحه 25/ مقدمهای بر ارائه خدمات سمپلینگ و کلینیک محصولات و خدمات/ فرزاد حسنی/ انتشارات افراز/ چاپ اول/ سال 1391/ 48 صفحه/ 2500 تومان
نظر شما