چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
گودرزی «آوازی برای وطن» را به بازار کتاب می‌آورد

کتاب «آوازی برای وطن» نوشته محمد گودرزی‌دهریزی منتشر می‌شود. داستان این کتاب درباره پرنده‌ای است که به دنبال وطنش می‌گردد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از نویسک، گودرزی‌دهریزی درباره کتاب جدیدش گفت: این کتاب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر خواهد کرد داستان پرنده‌ای را روایت می‌کند که به دنبال وطنش می‌گردد و در نهایت بر روی خاری در کویر زندگی می‌کند.
 
وی درباره‌ آثار آماده چاپش افزود: این روزها همچنین چهار کتاب داستان دیگر را  با نام‌های «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه‌به‌لنگه» برای گروه سنی نوجوان و مجموعه‌های «یک راه دیگر»، «شهر بعدازظهرها» و «سفر سنگ» برای گروه سنی کودک آماده انتشار کرده‌ام. 
 
گودرزی همچنین از نگارش کتابی مرجع در شعر کودک خبر داد و گفت: این کتاب «جریان‌شناسی ساختاری تحلیلی شعر کودک و نوجوان» نام دارد و هنوز آن را به ناشری نسپرده‌ام. 
 
از آخرین کتاب‌هایی که از این نویسنده منتشر شده می‌توان به مجموعه شعر «آفرین جان بابا» توسط نشرقو اشاره کرد. مجموعه‌داستان «من یک مرد هستم!» نام کتاب دیگر گودرزی است که در نشر بوستان منتشر شده است. این کتاب شامل سه داستان است و درباره کودکان و نوجوانانی است که پدر ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها