سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه عاشوراییان معرفی شدند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان استان هرمزگان از استقبال خوب حوزویان از کتاب‌های «نفس‌المهموم»، «تاریخ طبری» و «شب‌های پیشاور» در نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی عاشوراییان این شهرستان خبر داد.-

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: سومین دوره نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی رودان در بخش عمومی با استقبال از کتاب‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی و کتاب‌های ویژه با موضوع عاشورا، علاوه بر کتاب‌های تاریخی و علمی همراه بود. 

وی ادامه داد: این نمایشگاه با نام عاشوراییان به مناسبت ایام محرم از 16 آبان ماه با عرضه 500 عنوان و چهار هزار نسخه کتاب در قالب چادر‌های نمایشگاهی در مراکز پر تردد شهرستان آغاز شد و تا پنجم آذرماه ادامه دارد. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان درباره میزان فروش و استقبال از این نمایشگاه گفت: کتاب‌های این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه شده و تاکنون 35 درصد کتاب‌های این نمایشگاه به فروش رفته‌اند. روزانه بیش از 400 بازدیدکننده در بخش رودخانه رودان، مرکز شهر و بخش بیکاه از این نمایشگاه دیدن می‌کنند. 

  امیری همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب رودان در 15 آذرماه خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه کتاب این شهرستان که قرار بود در هفته کتاب افتتاح شود، به دلیل تقارن و نزدیکی آن با ایام محرم، 15 آذرماه برپا خواهد شد. 

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 17 ناشر ارایه کننده دو هزار عنوان و 11 هزار جلد کتاب در بخش‌های کودک و نوجوان و نرم‌افزار و همچنین غرفه‌های ویژه پیامبراکرم(ص) و حجاب و عفاف در سالن تربیت بدنی این شهرستان به مدت 15 روز دایر خواهد شد. 

امیری همچنین از آغاز طرح «صبحگاه فرهنگی کتاب» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش این شهرستان همزمان با هفته کتاب خبر داد و عنوان کرد: این طرح در قالب ترویج اهدای کتاب با سخنرانی مسوولان آموزش و پرورش و این اداره، تا پایان سال در مدارس مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط