چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
ورزقانی‌ها فقط یک کتابفروشی دارند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ورزقان گفت: شهرستان ورزقان در استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود دو هزار و 368 کیلومتر مربع تنها یک کتابفروشی دارد و نمایشگاه‌ کتاب در این کتابخانه با استقبال عموم روبه‌رو می‌شود.-

امام‌وردی قلی‌پور، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در سال‌های اخیر با همکاری ناشران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورزقان به ‌مناسبت فرارسیدن هفته کتاب نمایشگاه کتاب برپا می‌شود و امسال نیز نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که در شهرستان ورزقان یک کتابفروشی فعالیت می‌کند، گفت: تنها کتابفروشی  این شهرستان در فضای کوچکی با حدود سه هزار جلد کتاب به ارایه خدمات فرهنگی مشغول است و پاسخگوی نیاز تمام مخاطبان کتاب نیست.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان ورزقان ادامه داد: این کتابفروشی منابع مکتوبی در حوزه کتاب‌های درسی، کمک درسی و دروس دانشگاهی به مخاطبان کتاب عرضه می‌کند و اغلب مراجعان باید کتاب‌های مورد نظر خود را سفارش دهند.

وی بیان کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروهی از ناشران، نمایشگاه کتاب با 25 درصد تخفیف برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود استقبال از این نمایشگاه مطلوب باشد زیرا علاقه‌مندان کتاب خرید سالانه خود را از این نمایشگاه تهیه می‌کنند.

قلی‌پور عنوان کرد: اداره کتابخانه‌های شهرستان ورزقان سالانه دو نمایشگاه کتاب به ‌مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و هفته کتاب برپا می‌کند.

هفته کتاب 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط