سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
«محراب عشق» به چاپ رسید

«محراب عشق« عنوان چهارمین کتاب از مجموعه‌ی قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب است که به دست موسسه‌ی فرهنگی و هنری قدر ولایت به چاپ رسیده.

ایبنا نوجوان: «محراب عشق» چهارمین کتاب از مجموعه‌ی قصه‌های شنیدنی از بچه‌های خوب است که به دست محسن بغلانی نوشته شده. این کتاب از خاطرات شهدای جنگ برگرفته شده و موسسه‌ی فرهنگی هنری قدر ولایت آن را چاپ کرده است.

این کتاب شامل پنج داستان با نام‌های «خدمت به محرومان»، «قلدر»،‌ «نماز صبح»، «گروه فرهنگی» و «محراب عشق» است. درون‌مایه‌ی‌ داستان‌های این کتاب نوع دوستی، نیکی و مسایل دینی-مذهبی است.

در این کتاب خواهید خواند: « مدتی گذشت؛ محرم از راه رسید. به گردان جندالله اعلام شد که باید برای درگیری اعزام شوند. برادر فهیم با دقت حرکات حسین را زیر نظر گرفته بود مبادا برایش اتفاقی بیافتد. حسین کمک تیربارچی بود. در رزم بسیار شجاع و فرز بود. ایمان قوی حسین و شجاعتش در رزم باعث شد تا فهیم بیشتر مراقب او باشد. در هنگام رزم ناگهان گلوله‌ی قناسه‌ی یک تک تیر انداز عراقی بین ابروهای حسین نشست و در حالی که صورت نورانی او سالم بود، چنان راحت بر روی زمین آرمید که گویی بر بالش نرم خانه به خوابی نوشین رفته بود. وقتی پیکر او را به تهران آوردند، مریم خانم گفت: حسین روز میلاد سیدالشهداء به دنیا آمد و روز عاشورا به شهادت رسید. او عاشق‌ترین آدم فامیل بود، تا روز ی که به جبهه آمد نماز شبش ترک نشد. برادر فهیم با خود اندیشید: من گواهی می‌ دهم که او در جبهه هم نماز شب قضا نداشت و آن‌جا هم عاشق‌ترین ما بود.»

این کتاب ۴۰ صفحه‌ای با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای دو هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط