سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
دوره آموزشی «مدیریت چاپ» استان قزوین برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران گفت: این مرکز بنا به درخواست اداره کل ارشاد استان قزوین به برپایی دوره آموزش «مدیریت چاپ» در این استان اقدام کرده است.-

وحید ارونقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران از امروز (25 مهر) برای 20 نفر از مدیران چاپخانه‌های استان قزوین در قالب طرح آموزش ملی صنعت چاپ، دوره آموزش «مدیریت چاپ» را برگزار می‌کند.

وی افزود: محمد پارسا و محسن یگانه‌کاری مدرسان این دوره را تشکیل می‌دهند.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران توضیح داد: برنامه‌ریزی استراتژیک، تعریف مدیریت و مهارت‌های مدیریت، تعریف سازمان، تعریف مدیریت بازاریابی، کارگاه تهیه طرح تجاری یک صفحه‌ای، کارگاه تهیه طرح راه‌اندازی چاپخانه با توان مشخص و پیش‌بینی بسیج منابع و امکانات عناوین برخی سرفصل‌های دوره «مدیریت چاپ» محسوب می‌شوند.

ارونقی ادامه داد: از دیگر سرفصل‌های این دوره می‌توان به کارگاه یک مشکل و درخواست راه‌حل، کارگاه استراتژی‌هایی برای مدیریت مسایل، هدایت و رهبری، خلاقیت و نوآوری، کنترل و نظارت و تصمیم‌گیری و فنون سرپرستی اشاره کرد.

وی در پایان با بیان این‌که دوره «مدیریت چاپ» در پنج روز و در مجموع، 48 ساعت آموزش داده می‌شود، گفت: سایر استان‌ها نیز از مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران خواستار برگزاری این دوره و دوره‌های دیگر چاپ‌اند. این مرکز به‌تدریج در آبان‌ماه و آذرماه سال جاری به برپایی آن‌ها اقدام خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط