سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
12 كتابخانه‌ تهران به منابع تخصصي مجهز می‌شوند

مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از مجهز شدن کتابخانه‌های تهران به منابع تخصصی و دانشگاهی خبر داد و گفت: در اين طرح تا پايان پاييز 91، دوازده كتابخانه تهران مجهز به منابع تخصصي و دانشگاهي خواهند شد.-

محمد دکامئی، مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این باره به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: با توجه به اين‌كه تعداد زيادي از مراجعه‌كنندگان و اعضاي كتابخانه‌هاي اين سازمان را دانشجويان تشکیل می‌دهند، ایجاد بخش تخصصي در این کتابخانه‌ها با هدف رفع نيازهاي دانشجويان و متخصصان امري ضروري است.

وی افزود: در این راستا بر اساس تركيب رشته‌هاي تحصيلي مراجعه‌كنندگان، اعضا و همچنین بر اساس اعلام نياز كتابخانه‌ها، تعدادي از كتابخانه‌هاي سازمان به كتاب‌هاي تخصصي و دانشگاهی مجهز مي‌شوند.
دکامئی با اشاره به این‌که نخستین مرحله اين طرح، در كتابخانه‌هاي درجه یک و درجه دو سازمان اجرا می‌شود، به عنوان کتاب و كتابخانه‌هاي مشمول نخستین مرحله این طرح اشاره کرد و گفت: در این مرحله کتابخانه فردوس به کتاب‌هاي رشته‌ هنر و معماري مجهز می‌شود. كتاب‌هاي رشته‌ مكانيك در کتابخانه اشراق در دسترس دانشجویان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این مرحله كتاب‌های رشته‌ رياضي در کتابخانه حسابی و کتاب‌‌های رشته مديريت در کتابخانه خاوران قرار می‌گیرند. همچنین کتابخانه گلستان به کتاب‌های رشته‌های فيزيك، شيمي و مهندسي عمران مجهز خواهد شد. علاوه بر این به زودي كتابخانه‌ انديشه به منابع رشته‌ زيست‌شناسي مجهز می‌شود.

مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: در اين طرح تا پايان پاييز 91، دوازده كتابخانه تهران مجهز به منابع تخصصي و دانشگاهي خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها