چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
كتاب «جنگ واقعی در فضای مجازی» منتشر شد

مجموعه گزارش‌های راهبردی رسانه به اهتمام محمدمهدی انصاری در کتابی با عنوان «جنگ واقعی در فضای مجازی» گردآوری و توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها مننتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، منتخبي از سلسله گزارش‌های راهبردی رسانه در قالب یک جلد كتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

این اثر شامل موضوعاتی مانند جنگ سایبری، شیوه‌های جنگ نرم، شبکه‌های ماهواره فارسی‌زبان، سینمای هالیوودی، ویکی پدیا، شبکه‌های مجازی، جاسوسی سایبری، سواد رسانه‌ای، اتاق‌های فکر جنگ نرم و نیز راهکارهایی ویژه روزنامه‌نگاران و رسانه‌نگاران براي مواجهه با امواج روانی و تبلیغاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است. 

انتشار این گزارش‌ها در راستای انجام پژوهش‌های کاربردی در حوزه رسانه و نیز با رویکرد آگاهی‌بخشی نخبگان و مخاطبان خاص جامعه از دی ماه سال 1388در دفتر مطالعات آغاز شده و تا پایان سال 1390 بیش از 25 شماره از آن منتشر شده است. 

بخش پایانی این کتاب نیز به معرفی مراکز علمی، پژوهشی بین‌المللی ارتباطات، رسانه و روزنامه‌نگاری می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها