شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
تاثیر رویکرد مهدوی بر تدوین استراتژی ها کتاب شد

«ضرورت ها و تاثیر رویکرد مهدوی بر نحوه تدوین استراتژی های خرد و کلان نظام» عنوان کتابی است که با آثاری از محمود مطهری نیا و دکتر حسن عباسی منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نوشتار مجموعه ای از سخنرانی هایی است که از سوی گروه مطالعات فرهنگی جهان اسلام پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با موضوع مهدویت در سال 1389 با هدف گسترش فضای گفت وگو و تبادل نظر میان نخبگان برگزار و یک سال بعد از سوی این پژوهشگاه در قالب کتاب منتشر شد.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: «اکنون فعالیت در عرصه مهدویت افزایش یافته است. در دهه اخیر حجم فعالیت های مهدوی زیاد شده اند. می توان این رشد را در عرصه انتشارات، سخنرانی ها، کتاب ها و مجله به راحتی مشاهده کرد. این افزایش حجم، دو خروجی داشت. اگر آنهایی که وظیفه شان فعالیت در حوزه مهدویت بوده ،(این وظیفه گاهی اوقات بیانی، سخنرانی و نوشتاری است و گاهی اوقات حمایت های مالی، اجرایی و هرکس با هر قدم و قلمی می تواند در این مسیر قرار داشته باشد) وظایف خود را انجام داده باشند، نتیجه اش را هم دیدند؛ چون حضور در این فعالیت پاسخ به نیاز فطری و به روز مخاطب بوده است.»

موضوعاتی مانند «مهدویت و تلقی ما از آن»،«تبیین ضرورت و تاثیر رویکرد مهدویت» و «نشانه های ظهور» با آثار گفتاری و نوشتاری اندیشمندانی مانند غلامرضا بهروزلک، رحیم کارگر و محمود مطهرنیا در این نوشتار به رشته تحریر درآمده است.

چاپ نخست کتاب «ضرورت ها و تاثیر رویکرد مهدوی بر نحوه تدوین استراتژی های خرد و کلان نظام» را انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با شمارگان 500 نسخه، 146  صفحه و به بهای 25600 ریال روانه بازار نشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها