یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
13 كتاب در بيستمين جشنواره كتاب برتر دانشگاهي برگزيده شدند

دبير اجرايي بيستمين جشنواره كتاب برتر دانشگاهي ايران از برگزيده شدن 13 كتاب در اين جشنواره خبر داد و گفت: اين كتاب‌ها از ميان 150 اثر براي داوري انتخاب شده‌اند.-

مجيد جهاني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره، 446 اثر از سراسر كشور به دبيرخانه ارسال شد.

وي افزود: در مرحله اول داوري‌ها، 150 اثر براي داوري در مرحله دوم برگزيده شد و داوران آثار را به تفكيك موضوعي و سال انتشار بررسي كردند.

جهاني با اشاره به كتاب‌هاي‌ برگزيده جشنواره، اظهار كرد: در اين داوري‌ها 11 كتاب در رشته‌هاي كشاورزي، فني و مهندسي، علوم انساني و علوم اجتماعي و رفتاري برگزيده شدند.

وي افزود: 10 اثر نيز به عنوان شايسته تقدير در رشته‌هاي علوم انساني، پزشكي، منابع طبيعي، كشاورزي، هنر و شهرسازي انتخاب شدند.

به گفته جهاني، در بخش بين‌الملل نيز دو كتاب به انگليسي در موضوع فني و مهندسي و محيط زيست برگزيده شدند و يك اثر نيز به عنوان شايسته تقدير در حوزه كشاورزي انتخاب شد.

وي يادآور شد: كتاب‌هايي در اين دوره بررسي شدند كه چاپ نخست سال 89 و يكي از مولفان يا مترجمان آن‌ها عضو هيات علمي دانشگاه‌هاي كشور باشند.

تاريخ زمان مراسم پاياني بيستمين جشنواره كتاب برتر دانشگاهي ايران به زودي اعلام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها