چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
ثبت‌نام 100 ناشر كودك و نوجوان در نمايشگاه كتاب 25

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان مجری بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (23-13 ارديبهشت ماه 1391)، در دوره بيست‌وپنجم با تشكيل كارگروهي متشكل از هشت نفر مانند چند دوره قبل مسوولیت بخش كودك و نوجوان نمايشگاه كتاب را بر عهده گرفته است. تا كنون 100 ناشر كودك و نوجوان براي شركت در اين عرصه بين‌المللي ثبت‌نام كرده‌اند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان، با توافقي که میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اين انجمن به دست آمده است، ثبت‌نام از ناشران بخش کودک و نوجوان از 18 دي امسال آغاز شده و تا 26 همين ماه ادامه خواهد داشت. تا کنون بيش از 100 ناشر براي دريافت فرم‌هاي ثبت‌نام اقدام كرده‌اند. 

مبناي اختصاص غرفه براي ناشران بخش كودك، انتشار 40 عنوان كتاب است كه حداقل 15 عنوان آن ‌بايد چاپ نخست باشد و كتاب‌هاي بازچاپ در هر سال فقط يك عنوان محاسبه مي‏شوند و عنوان‌هاي مذكور از نيمه دوم سال 1387 به بعد بر اساس اطلاعات خانه كتاب قابل پذيرش است.
 
عرضه محصولات غيركتابي در غرفه‏ها بر اساس ضوابط اعلامي خواهد بود و رعایت مقررات نمایشگاه از طرف ناشران دولتی هم در این زمينه مانند بخش خصوصی است. 

امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته، معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هزينه غرفه‌ها را بدون هرگونه افزايشي همان مبلغ چند سال گذشته اعلام كرده و ناشران خصوصي شهرستاني از 50 درصد تخفيف برخوردار مي‌شوند. 

ناشراني كه تا كنون فرم‌هاي ثبت‌نام را دريافت نكرده‌اند مي‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان واقع در تهران، بلوار كريم‌خان زند، ابتداي حافظ جنوبي، كوچه هورچهر، شماره 13، واحد چهارم يا با  به نشاني اينترنتي www.cacbp.ir مراجعه و فرم‌ها را تهيه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها