دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
«مديريت بازاريابي ورزشي» در دست انتشار است

كتاب «مديريت بازاريابي ورزشي» اثر مشترك دكتر سارا كشگر، دكتر حميد قاسمي و دكتر فرشاد تجاري به زودي منتشر مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مديريت بازاريابي ورزشي حاصل تلاش دو ساله نويسندگان اين اثر است كه با هدف تغذيه منابع اين رشته دانشگاهي به رشته تحرير درآمده است.

نويسندگان كتاب در پيشگفتار اين اثر، انگيزه مهم خود براي تاليف اين نوشتار را فقر منابع براي مطالعه دانشجويان و متناسب نبودن محتواي منابع مطالعاتي موجود با فرهنگ و مقررات ايران عنوان كرده‌اند و يادآور شده‌اند كه اين علم هنوز در كشورمان از جايگاه مناسبي برخوردار نيست و آشنايي با اين علم، يكي از ضروريات مديران سازمان‌هاي ورزشي است.

اين نويسندگان همچنين مدعي‌اند كه دانشجويان تربيت‌ بدني با مطالعه اين كتاب مي‌توانند علاوه بر افزودن بر اطلاعات خود درباره بازاريابي ورزشي، براي بازاريابي در تخصص خودشان نيز از اين كتاب بهره‌‌مند شوند.

چاپ نخست كتاب «مديريت بازاريابي ورزشي» از سوي انتشارات علم و حركت با شمارگان 1100 نسخه، 464 صفحه و به بهاي 105 هزار ريال هفته آينده به بازار نشر مي‌آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط