شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
نمايشگاه كتاب اردبيل دوشنبه آغاز مي‌شود

منصور شرفي، مدير كل ارشاد استان اردبيل درباره نمايشگاه کتاب این استان كه دوشنبه‌ 7 آذر شروع می‌شود، گفت: به دليل همزماني اين نمايشگاه با دهه اول ماه محرم از نهادهای مختلف دعوت کرده‌ایم به اجراي برنامه‌های جنبي و قرائت شعرهاي عاشورايي بپردازند.-

شرفي به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: آیین افتتاحیه اين نمايشگاه با حضور معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مشاور معاون امور فرهنگي، استاندار اردبيل و نماينده ولي فقيه در اين استان، دوشنبه 7 آذر برگزار می‌شود.

وي اظهار كرد: در این دوره از نمایشگاه، جلسه‌هایی برای رونمایی از کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت، برگزار خواهد شد.

مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل همزماني اين نمايشگاه با ماه محرم را بهانه‌اي براي فعاليت‌هاي عاشورايي دانست و گفت: بخش ويژه‌اي از اين نمايشگاه به فعايت‌هاي مربوط به ماه محرم اختصاص دارد.

شرفي با اشاره به آمار ناشران حاضر در اين دوره از نمايشگاه گفت: تا كنون 510 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگي كرده‌اند. همچنين كارت‌هاي خريد كتاب كه در اختيار مولفان، نويسندگان و اهالي قلم است، دوباره شارژ شده‌اند و این افراد می‌توانند آثار این نمایشگاه را با تخفیف تهیه کنند.

به گفته شرفی از تعداد كتاب‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه هنوز آمار دقیقی دردست نيست اما مشخص است که ناشران در 150 غرفه ساماندهی شده‌اند و این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا ساعت 8 شب به صورت یک‌سره پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه استانی کتاب اردبیل تا 13 آذر ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها