شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
تازه‌ترين اثر داستاني احمد آرام منتشر مي‌شود

«به چشم‌هاي هم خيره شده بوديم» مجموعه داستان تازه احمد آرام به زودي به چاپ مي‌رسد. وي داستان‌هاي اين مجموعه را تجربه‌اي تازه در تكنيک و استفاده از شيوه رئاليسم جادويي در فضاهاي شهري می‌داند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آرام درباره اين كتاب توضيح داد: اين مجموعه به زودي از سوي انتشارات «كتابسراي تنديس» منتشر مي‌شود و مشتمل بر پنج داستان كوتاه است.

وي افزود: راوي داستان‌هاي اين مجموعه زنان و مردان مختلف و از اقشار گوناگون جامعه هستند كه به فراخور موقعيت، حضورشان در داستان رقم می‌خورد.

«دره‌هاي ماه‌زده»، «راگا»، «خرده‌روايت‌هاي منطقة‌البروج» و «شب به‌يادماندني» نام داستان‌هاي اين كتابند.

آرام اين روزها بازنويسي رماني با نام «بداهه‌گويي»را به پايان برده است. اين رمان با به كارگيري شيوه خاصي در تمرينات تئاتر به طريق بداهه نوشته شده است كه به نشر «افق» سپرده خواهد شد. 

وي همچنين نگارش مجموعه داستاني درباره فضاي مجازي را نيز به پايان برده است.  ايجاد فضايي وهم‌گونه در روابط انساني در دنياي مجازي، ‌خيال بازي و مطرح نبودن دنياي واقعي نيز از اختصاصات اين مجموعه است كه ممكن است «داستان‌هاي فيس‌بوكي» نام بگيرد.

«كافي شاپ لوک» نيز نام رمان ديگر اوست كه پس از بازنويسي نهايي به نشر چشمه سپرده مي‌‌شود. 
 
مجموعه داستان «همين حالا داشتم چيزي مي‌گفتم» آرام  سال گذشته(89) در قفسه كتابفروشي‌هاي جاي گرفت.

احمد آرام متولد شيراز و فارغ‌التحصيل رشته‌ هنرهاي نمايشي و داستان‌نويس و كارگردان است. وي در حال حاضر به تدريس بازيگري و فيلمنامه‌نويسي مشغول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط