دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
پانزده مجموعه شعر در فرهنگسرای بهاران معرفي مي‌شود

تشکل‌های داوطلب مردمی منطقه 17 تهران با برگزاری جشنواره «همیاران فرهنگی» در فرهنگسرای بهاران، توانمندی‌های فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌اند. معرفی 15 کتاب از تولیدات کانون شعر و ادب یکی از بخش‌های این جشنواره است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، برپایی ایستگاه شعر و ادب و معرفی 15 کتاب از تولیدات این کانون یکی از بخش‌های این جشنواره است. این جشنواره تا جمعه (25 شهریور) ادامه دارد.
 
این جشنواره هر روز از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه برپاست و دستاوردهای فرهنگی، هنری، مذهبی، صنایع خانگی و هنرهای تزیینی کانون‌ها و تشکل‌های داوطلب مردمی در قالب ایستگاه‌های مختلف ارایه می‌شود.

ایستگاه شعر و ادب و معرفی 15 عنوان کتاب شعر منتشر شده از شاعران جوان، نمایش خیابانی، خلاقیت‌های کودک و نوجوان، ایستگاه رادیو و گویندگی، ایستگاه لوازم و تجهیزات کوهنوردی، ایستگاه جهاندیدگان و ایستگاه مداحان از جمله ایستگاه‌هایی هستند که در این جشنواره برپاست.

اکبر فرهنگ، مسوول هماهنگی کانون‌های فرهنگسرای بهاران در گفت‌و‌گو با «ایبنا»، درباره 15 مجموعه شعر کانون شعر و ادب این فرهنگسرا گفت:  این آثار خروجی کانون شعر و ادب در چهار و پنج سال گذشته هستند که از میان آثار اعضای این کانون به چاپ رسیده‌اند.

وی توضیح داد: «باران نگاه»، «در ادامه بادها» و «ترجمه تاریکی» سروده کاظم واعظ‌ زاده، «قله‌ات آن‌‌جا نیست» و «از کلاغ سپید به کلاغ سیاه» از صمد تیمورلو و «خواب‌های یک دیوانه» مجموعه شعر محرم نجف‌پور از جمله آثار منتشر شده اعضای این کانون هستند.

فرهنگ ادامه داد: «آدم‌ها با مترسک‌هایشان زندگی می‌کنند»، «درخت‌ها در باد قدم می‌زنند» و منظومه بلند «شهر من» سروده مصطفی خزایی، «باران به سلیقه تو می‌بارد» از جواد نعمتی و «کاغذ وسوسه‌گر» مجموعه شعر مصفی فلاحیان عنوان دیگر آثار اعضای کانون شعر و ادب فرهنگسرای بهاران هستند.

وی افزود: علاوه بر معرفی این آثار کانون شعر و ادب و همچنین دیگر کانون‌های فرهنگسرا در ایام جشنواره اقدام به عضوگیری نیز کرده‌اند.

آیین پایانی جشنواره «همیاران فرهنگی»، پنج‌شنبه (24 شهریور) از ساعت 10 تا 12 در سالن سینما تئاتر بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها